Hur går köpet och betalningen till?

2007-03-11 01:00

Hur går köpet och betalningen till? Så här gör du när du handlar:

Du väljer den/de varor som du vill köpa och klickar på Köp för att lägga varan/varorna i din varukorg. Därefter går du till varukorg, vars länk du hittar längst uppe till höger på sidan. Kontrollera att alla de varor du önskar är med, om du vill ändra något gör du det direkt i varukorgen. Klicka sendan på Till Kassan. Där väljer du om du vill registrera dig som kund eller genomföra köpet som gäst och skriver in dina Adress- & personuppgifter, väljer leveransmetod och betalningsmetod. En orderbekräftelse kommer på mail för att bekräfta att vi har mottagit din beställning. OBS! Alla priser anges inklusive moms och exklusive frakt.

 

Du kan välja mellan följande betalningssätt:
 

  • Förskottsbetala till plusgiro. (SurfSpot plusgiro är 580135-2)
  • Betalning mot faktura i efterskott (Klarna är partner och de gör kreditkontroll innan leverans)
  • Betalning i butik
  • Kortbetalning

 

Vad händer när du har lagt din beställning?
Vi packar varorna på vårat lager. Skulle produkten du valt vara restnoterad eller ha utgått kontaktar vi dig mailledes och stämmer av med dig hur du vill göra. Antingen väljer du en ersättningsprodukt eller så ångrar du ditt köp. Det är helt upp till dig.

Varan skickas sedan hem till dig alternativt du hämtar den på något av våra hämtlager. Vid eventuella transportskador måste en anmälan göras till Surfpot Sweden inom 7 abetsdagar från det tillfälle du har mottagit ditt gods. Därför är det viktigt att du avemballerar och inspekterar varan direkt när du har mottagit den, och för att vi skall kunna handlägga ärendet måste emballaget sparas för besiktning. Anmälan görs på info@surfspot.se.. Beroende på skadans omfattning byts varan ut eller så kan en pris sänkning ske efter överenskommelse med dig.

Kontakta oss gärna för mer information. info@surfspot.se

Publicerad i Köpinformation av

Mattias Gunnarsson